Give Me A Smile
Owner :3

Navigation : Hover the image



Entries Owner Link Rules of my blog
Hello and Assalamualaikum guys. Welcome here . I am Iziey. Sixteen Years old. I love my blog so much.




Thanks

Template : Nurul Aini
Owner :Nuriziana Azmi
Other : Favim Adobe Background
Tuesday 5 June 2012 | 05:42





Heehoo :D Dah berhabuk dah beblog kite ni , Haha xD K sekarang kite nak update sikit pasal boyfriend baruu kite yang omel  ni . Lahai sorry laaa eah? tak dapat cerite camne bole kenal semue :) Tak adoo masa nak update laa kan? Haha mane peminat kite yang sound kite suruh bersihkan beblog kite yang banyak habukk ni? Terimaa kasih eah ingat kan :p Haha tak tahu pulak ade jugak stalker yang nak baca pasal life kite nih -..-' haha sambung cerita balik dia ni kan bf kite . Sayang sangat dekat dia *Nampak tak? Haha poyo's lebih , mesti korang pelik kan mane budak yang kite tergile gile kan dulu tuu kan? Ehemm untuk pengetahuan korang kan? kite dengan dia dah couple tapi sampai 2bulan jea? sebab? tak adoo jodoh xD Haha Puii ! Tak ada ah sebab membe membe kite tak suka dia , sebab dia suke keluaa dengan betino betino S* baru kite tahu dia lelaki camne -....-Mule mule mmg ah marah giloo babi ah kan? tapi sekarang tak ambik kesah dah sebab sebab kan? kite benci dia laa kot . Hoho beriye cakap sayang konon laa kan? Haha nampak tak dah lari topic pasal bf kite >< Lahai meh meh sambung bawah .


Couple dengan dia :-


Hari : Ahadd
Tarikh : 27.5.2012
Lokasi : Pulau pinang :D


Wooot full info tuuu :p haha masa dia minta coup tuu kan kite ade dekat pulau pinang , Kite terpilih wakil Joho main sofball peringkat kebangsaan :) Mule mule ingat tak nak pegi , Ibu pun sebenanye tak bagi pegi -.- Ibu cakap pulau pinang jaohh sangat xD Haha apalaa ibu kite ni . Nah nak cerita pulak pasal hubungan ni . Lalalahai -..- kekadang ade laa sakit hati , kekadang ade sayang , kekadang rase cemburu *Babi very the babi , I hate this felling* haha Oh my english pulak kan? Dia ni caring tapi kann? Baru berape minggu coup dengan dia dah banyak cerita pasaal dia , Haha tak faham laa ade jugak penyampai berite ntah sape sape ntah . Klau berani jum jumpe lepastuu cerita depan aku nak? Klau nak Im aku kay :p aku nak dega Live dari mulut's kau , Teeeeheee ! Banyak sangat cerita pasal dia . Hm Hm soobbb :') kekadang rasa percaya dekat dia makin hilang wooo -..-' Kfunction . Haha aku pun susah sekarang , sejak break dengan dia terus rasa bosan bile coup , Kenape lah aku jadi cenggini . dulu tak penah coup siaaak sampai berape tahun aku tak becouple , Korang nak tahu tak? dulu kan sampai beratus krdt aku tak berjalan , haha sumpah weh papa aku topap kan tapi aku tak tahu nak buatape , so? tnggu jea topap tuu habis tarikh luput.Tapi sekarang rase mcm nak puii haha krdt asik habis jea   -..- Haha k tapi kan tapi kan dengan W.M.F  niat nak sayang dengan setia ade ah , sebab dah kene ceramah dengan ibu ah , haha malu wa ! kene ceramah dengan ibu pasal lelaki -.- Siaaaw doo . aku ingat lagi ceramah petang ibu aku , hahah . K sekarang dah berubah dah laaa penat type pepanjang , Bye :D


                                                                                            Lots of love - IT :D


Thanks for reading. Do leave a comment.



|