Give Me A Smile
Owner :3

Navigation : Hover the image



Entries Owner Link Rules of my blog
Hello and Assalamualaikum guys. Welcome here . I am Iziey. Sixteen Years old. I love my blog so much.




Thanks

Template : Nurul Aini
Owner :Nuriziana Azmi
Other : Favim Adobe Background
Friday 9 March 2012 | 23:05


Heyy :> Macam mana nak cakap ek? Haha semenjak aku sek dekat situu kan? Aku ade jumpa sorang buda ni dok -.- Ya Allah handsome , smart pulak tuuu >< lahai senang cerita aku suka dekat diaa -.- mase tuu kan dia ade tegur aku , tapi aku terus siku tangan membe aku nak tunjuk kan isyarat yang aku tengah melompat dekat dalam hati :p Hahah membe aku tenguk muka aku lepastuu dia gelak -.- Buda yang aku suka tuu terus buat muka Blur :> Aku dah tersengih sengih sebab nak tahan gelak . Bodoni dia bole pulak nak tegur aku tuu lahai tahan jea laaa . Haha lepastuu aku geleng kepala dekat membe aku sebagai isyarat suruh berhenti ketawa , Membe aku dah stop gelak tetibe aku yang gelak -.- Eh banana betul laa otak aku ni ! lepastuu aku terus tenguk mata dia then dia tanye aku . tapi aku jawab sepatah sebab tak tahu nak cakap apa kan? haha layan kan aje laa. Lepastuu dia dah cakap cakap dengan aku . aku tunduk kan kepale ke bawah mcm orang bodoh tak tahu nak jawab ape -.- Eh yal laaa haha . Kdah dia terus blaa sebelum dia blaa dia senyum dekat aku . Bafaaaak laaa ! Haha Cair bhai -.-Dia laa yang aku suka gila babi dekat sek tuu , Haaa nampak tak gebang aku ? Haha cara ni dok :p Setiap kali pegi sekolah aku mesti tenguk dia nanti klau dia perasan aku buat buat tenguk lain . tapi kadang-2 klau aku tenguk tempat lain aku mcm rasa ade buda tenguk aku tau lepastuu aku tenguk laa belakang rupe rupe nyaa buda yang aku suka tuu tenguk jea aku -.- Laaaa hahah bodoni malu aku mase tuuu . k k mcm mana nak cakap kan? hahah senang cerita klau aku nampak dia mesti aku siku tangan membe aku nak bagi isyarat yang aku nampak dia . kadang-kadang mata aku melular membe aku tengah makan pun aku sempat siku tangan dia . habis nasi dia tejatuh -.- aku dah bedekak dah dekat situu terus say sorry :p Hahah ape laaa kan? haih dah gila bayang :> tapi aku tak bole nak senyum dekat buda yang aku suka ni sebab nanti aku tegelak sebab tuu kalau aku nampak dia aku terus tunduk kebawah . Hahah  bukan senang dok nak tenguk aku simpul malu mcm nampak Justin bieber jea kan? Lahai Hahah first time aku jadi mcm ni . Kalau membe lama aku tahu perangai aku dah berubah mampos kene perli sebab sebelum aku masuk sek tuu hati aku keras mcm batu orang cakap sikit terus melenting . aku pun tak tahu dulu aku panas baran dok , tak bole ade yang bole sentuh aku mulot aku kalau dah cakap bole buat buda touching seminggu , Haha padan muka buat ape suruh cari pasal . haaa buda yang aku suka tuu Umur dia 17Tahun ehem . Hahaha suka gilaa tau ! . Haha Kdah tuu jea . Kbye nanti klau ade pape lagi aku cerita kay :D Ly 


Thanks for reading. Do leave a comment.



|