Give Me A Smile
Owner :3

Navigation : Hover the image



Entries Owner Link Rules of my blog
Hello and Assalamualaikum guys. Welcome here . I am Iziey. Sixteen Years old. I love my blog so much.




Thanks

Template : Nurul Aini
Owner :Nuriziana Azmi
Other : Favim Adobe Background
Sunday 11 March 2012 | 09:09




Hey hoo stalker :D Teehee , Sekarang? mcm mana hidup aku? aku rasa happy sangat sebab orang yang aku suka tuuu kan kan? Otw nak jadi milik aku . Lahai haha suka ni dok tapi kan? dia tuu mcm bebodoh tau sorry too say laa kan? #Haa nampak tak ayat aku? Haha dia mcm banggang pun ade nak cakap lembab pun bole sebenanye? Hahaha jahat laa aku ni -.- Alaaa tak pea nanti aku pandai pandai laa minta maaf dekat dia tuh . Hiwhiw <3 Haha tapi aku rasa sedih dok bila dia guna ayat 'KAU' 'AKU . terasa you know :p Haha i'm very the sensitive tau kadang kadang xD okay aku sakit hati laaa dgn dia tuu . semalam dia buat supersaver tau sebab dia ajak aku dengan lagu same same -.- dia bukak laa lagu ombak rindu lepastu kan dia ajak berduet pulak dah :> Lahai lepastu aku cakap laa tak nak , kejap lagi dia nyanyi lagu tuu sorang sorang aku denga je sampai ngantok suara dia sedap dok sweet gila . haha lepastuu dia bukak lagu punk rock jalanan tapi dia ubah lirik yang ni "KU SIMPAN , GG DIHATI GELISAH TAK MENENTU" haha mase ni aku dah senyum sorang sorang dah . lahai sumpah suare dia sedap dok :p Haaa lepastuu kan dia bukak lagu perfect two . haha dia cakap dia suka lagu tuuu . haha wooot jambu jugak dia nih . Haha aku dah tersengih sengih dah dengar dia nyayi :) sweet jugak kan? Haha klah bye


Thanks for reading. Do leave a comment.



|